Autosector enkel voor mannen? Ik dacht het niet!

Written By The School of Marketing

Er was eens een blond meisje met een rode auto die een Vermant showroom binnenwandelde… in tegenstelling tot Roodkapje was ze niet verdwaald, beter nog, ze was daar helemaal op haar plek! Ze had geen mandje met koekjes bij, maar wel eentje vol motivatie, nieuwsgierigheid en gezonde zenuwen.

Grote boze wolf
De automobielsector is een mannenwereld, dat kan je niet ontkennen. Desondanks voelde ik me hier snel thuis en heb ik er nooit last mee gehad. Laat je dus nooit afschrikken, bekijk het eerder als een mannenwereld die nood heeft aan een klein vleugje vrouwelijkheid!

De tocht naar het einde van de stage
Marketing is heel gevarieerd hebben ze ons altijd verteld en door deze stage heb ik ontdekt dat dit inderdaad waar is!

Mijn taken gaan van de simpele dingen zoals de facebookpagina’s beheren tot echt leuke creatieve projecten die ik mee mag uitdenken.

Onderschat nooit de kracht van een beeld
In mijn eerste weken kreeg ik de opdracht om een visual te maken voor de wielenwissel winter-zomer. Deze opdracht nam ik dankbaar aan en ik maakte iets waar ik best wel trots op ben. Nochtans had ik nooit verwacht dat mijn ontwerp ook echt zou gekozen worden.

De week nadien hing mijn visual op de schermen in onze showrooms en met enige bescheidenheid moet ik toegeven dat dit als stagiaire toch een leuk gevoel is.
Dit bewijst weer eens dat een beeld meer waard is dan 1000 woorden!

13199375_10209682745170784_1328267157_o