Ja, echt waar! Dit was ook mijn eerste kennismaking met FieldForce. Nadat ik me ingeschreven had op hun website werd ik uitgenodigd voor tal van smaakonderzoeken op FieldForce. Het leuke eraan? Je krijgt geld door een nieuw of bestaand product te proeven! Uiteraard niet enkel door te proeven, er zijn tal van andere onderzoeken. Maar kortweg kan je zeggen dat dit een gemakkelijke en leuke weg is om een centje bij te verdienen, allen daarheen dus!
Maar nu sta ik aan de andere kant van het bedrijf natuurlijk!
De kant van de werknemer! En die kant bevalt me wel. één van de redenen hiervoor is de gigantische, maar ECHT wel gigantische afwisseling in de job. Ik zou jullie bijvoorbeeld niet kunnen zeggen hoe volgende week maandag mijn dag er zal uitzien.
Meestal ben ik bezig met verschillende projecten door elkaar. Maar makkelijker is om hier maar één soort project te beschrijven, het InHome yoghurt project. De naam zegt het zelf, de respondent mag yoghurt testen bij hem/haar thuis. De allerbelangrijkste taak is een planning opmaken met alle taken van het project op. Het lijkt belachelijk, maar zonder die planning loopt het project gegarandeerd mis. De taken die hierin voorkomen zijn het rekruteren van respondenten en studenten, het aankopen van de producten, zalen reserveren op verschillende locaties, uitbetalen van respondenten en nog zoveel meer! Op zich zijn dit geen heel moeilijke taken maar er loopt altijd wel iets mis, zo kan het heel moeilijk zijn om de juiste respondenten te vinden binnen de opgelegde quota.
Ben je nog op zoek naar een uitdagende en afwisselende stage?
Dan zit je goed bij FieldForce neem zeker eens contact op!