Geurmarketing bij Scents, het is meer dan dat je denkt!

Written By The School of Marketing

Mijn stage bij Scents, WAUW!

Op enkele weken tijd heb ik ontzettend veel bijgeleerd. Scents is een bedrijf met veel aandacht voor zijn werknemers en klanten. De totaalbeleving van de klant, daar draait het om!

Scents, opgericht door Patrick Castelain, heeft een uniek concept, namelijk geurmarketing. Het concept van Scents heeft mij ertoe verleid hier stage te komen doen. Geurmarketing was voor mij nog onbekend terrein en hier wou ik verandering in brengen.

Bij geurmarketing draait het rond de totaalbeleving van de klant. Winkelen in een aangename sfeer zorgt automatisch voor een langer verblijf waardoor de omzet de hoogte in gaat! Door mijn stage is het zeer duidelijk geworden dat geurmarketing meer dan alleen een geurtje verspreiden is.

Met hoge verwachtingen begon ik aan mijn stage. Ik hoopte wat duidelijkheid te krijgen in verband met mijn interesse binnen de marketing. Tijdens mijn stage hou ik mij bezig met online marketing. Het is mij dan ook snel duidelijk geworden dat dit sterk binnen mijn interesse viel. Een win winsituatie voor beide partijen noem ik dat.

Scents heeft mij weer een ervaring rijker gemaakt als marketeer. Een mooie afsluiting van mijn opleiding marketing!

Als je zelf nieuwsgierig bent naar Scents geurmarketing, neem dan zeker een kijkje op www.scents.be.