Gucci, leeft terug als nooit tevoren

Written By The School of Marketing

Of we nu spreken van ‘the double G belt’ of de nieuwe it-bag ‘Dionysus’ van Gucci, iedereen ken het en wil het.

Sinds de zomer zijn de echte klassieke Gucci tekens weer helemaal in. Het begon allemaal met de Dionysus bag. Een meer rechthoekige handtas met de gekende Guccitekens, het slot is een C met opening naar beneden. Het speciale aan deze handtas en waarom deze zo gewild is, is dat deze op de Gucciprint nog verschillende printen heeft. Dit kunnen bloemen, insecten of teksten zijn. Weinig mensen zullen dus dezelfde tas hebben, dit maakt het zo uniek. En iedereen wil toch iets hebben dat in is, maar tegelijkertijd willen ze ook uniek zijn, deze bag maakt dat mogelijk! De andere handtassen zonder de Guccitekens, met de vernieuwde dubbele G, zijn ook helemaal in en zeker bij de jongvolwassenen is Gucci
plots enorm populair geworden.

Niet alleen de tassen zijn terug in, maar ook de riemen met de dubbele G, de klassieke zwarte of rode Moccasins met het gouden slotje. Ook de T-shirts met het Gucci logo zijn enirm gewild, ondanks hun prijs waar je jezelf aan blauw betaald voor een gewone T-shirt.

 

Dit allemaal is te danken aan de nieuwe ontwerper die werd aangenomen in 2015, Alessandro Michelle. Hij gaf het hele Gucci gebeuren een verfrissing en deze verfrissing heeft geholpen, want iedereen wil en zal nu iets van Gucci hebben, al is het de ‘it-bag’ van de moment, een riem, of een T-shirt met het logo op.