Het begin van iets nieuws bij GMAN?

Written By The School of Marketing

Om heel eerlijk te zijn wist ik vooraf niet waar ik stage wilde lopen. De zoektocht naar een geschikte stageplaats kwam dan ook traag op gang. De weken begonnen te passeren en de deadline voor het indienen van een stagevoorstel was bijna aangebroken. “Zo moeilijk kan het toch niet zijn?” Dacht ik dan bij mezelf. Wel, dat heb ik dan verkeerd gedacht. Hoe ben ik dan bij GMAN terecht gekomen? Vrij simpel. Ik begon na te denken over wat me echt interesseerde, los van marketing. Naast het voetbal bleef er niet veel meer over, op 1 ding na dan: auto’s!

Voor mij leek het dan ook interessant om eens te zien hoe het er achter de schermen aan toe gaat bij een autoverdeler. Bij GMAN heb ik dat grotendeels kunnen ontdekken. GMAN staat trouwens voor Gaspar Motors Antwerpen, en verkoopt auto’s van de merken Opel en Toyota.

Mijn taak is om zoveel mogelijk mensen te ‘lokken’ naar de website en de showroom. Dit doe ik door mee te brainstormen over wat er zoal interessant kan zijn om op de website te komen, of om op een affiche te zetten. Voor de rest spreken de auto’s voor zich, kwaliteit voor betaalbare prijzen. Dat is wat je in huis haalt met een Opel of Toyota van GMAN.