Het ongewone werk van Butik Agency wordt bekroond!

Written By The School of Marketing

Afgelopen week nam Britt Stockmans, mijn stagementor bij Butik Agency de award “Best of activation 2016” fier in ontvangst. Butik behaalde deze award met Hendrick’s Chambers of the Curious die ze afgelopen jaar creëerde.

Tijdens mijn eerste gesprek op dit bedrijf over mijn stage-aanvraag, vertelde ze me over Hendrick’s Chambers of the Curious. Ik was onder de indruk van dit project en daarom ging ik de volgende dag eens een kijkje nemen. Ik kwam terecht in een pop-up die werd geboren in de oude apotheek, La Pharmacie Anglaise op de Coudenberg te Brussel. AwardIn het bargedeelte dat eruit zag als een “verwilderde” apotheek waar overal planten groeiden, kon ik genieten van een Hendrick’s cocktail. Verder kon ik in deze “unusual” bar experimenten doen om het merk beter te ervaren.

Na vorig jaar zelf het ongelofelijk succes van Hendrick’s Chambers of the Curious te mogen ervaren, komt er dit jaar een tweede editie waaraan ik meewerk. Ik vind het een unieke ervaring. Momenteel is het mijn taak om een ongewone eventlocatie te zoeken. Ik vind deze taak niet makkelijk, maar door de award die werd gewonnen met de pop-up vorig jaar word ik extra gestimuleerd om dit jaar de bezoekers net zo een onvergetelijke avond te bezorgen zoals ik vorig jaar heb ervaren.

De nieuwsgierigen onder ons kunnen onder andere via onderstaande link alles volgen over deze pop-up op de Facebookpagina van Hendrick’s. Hier zal binnenkort informatie over dit project op verschijnen.

https://www.facebook.com/hendricksginBE/?fref=ts