‘hupple’ het professionele leven in.

Written By The School of Marketing

Iedereen die begint aan het professionele leven wordt geacht leergierig te zijn en zoals een spons de aangeboden informatie van het bedrijf op te nemen. Dit kan ook enkel als het bedrijf zelf je hiertoe de kans geeft en je laat proeven van alle aspecten van het bedrijfsleven.

hupple is het bedrijf dat je deze kansen geeft. Vanaf de eerste dag heb ik zelf kunnen ondervinden dat je wordt getriggerd om samen met het team het merk hupple en de andere divisies van het bedrijf naar een ‘next level’ te brengen.

Zelf heb ik kunnen ervaren dat niet alle bedrijven hun stagiaires nutteloze en/of routineuze taken aansmeren om deze toch maar niet te moeten geven aan het vast personeel. Een gevarieerd takenpakket zorgde ervoor dat ik elke dag met plezier vertrok naar mijn stageplaats. Deze variatie had niet enkel te maken met marketing. In een groeiend bedrijf moet je steeds een ‘hands-on’ mentaliteit hebben ook als het om een niet marketing gerelateerde taak gaat.

Persoonlijk wil ik dan ook team-hupple bedanken voor de tijd die ik mocht doorbrengen in het bedrijf.