Intern who’s LDVin it

Written By The School of Marketing

Tijdens de Marketing Experience Days in 2008 had ik een bedrijfsbezoek bij LDV United.

Dit communicatiebureau met slogan ‘We create fans for brands’ is al sinds 1991 actief in Antwerpen. Met klanten zoals Redbull, Gazet Van Antwerpen, Opel, Q8, Mediahuis, Studio 100, Devos&Lemmens en nog vele andere was ik zeer benieuwd naar hoe zo’n communicatiebureau werkt.

Wanneer je het kantoor langs de Schelde bezoekt, begrijp je ook direct waarom het er zo fijn werken is. Toffe collega’s, een mooie moderne bureau, zicht op de Schelde, een pooltafel en vooral;
samen ‘s middags croques monsieur maken of boterhammen met choco en deze gezellig aan één tafel eten met alle collega’s.

Nu ik in 2017 mijn studies afrond, vond ik het dan ook een logische keuze om voor deze diamant stage te doen.
Ik heb altijd al de ambitie gehad om iets met communicatie te doen en het is fijn nu te weten hoe zo’n bureau werkt.
Een stage binnen LDV United opent ook deuren naar andere communicatiebureaus wanneer je start met solliciteren.

Het is een klein wereldje, in het centrum van de wereld :)!

Wat ik hier echt heb geleerd?

“If you can say it with ballekes in tomatensaus,
say it with ballekes in tomatensaus.
If you can’t say it with ballekes in tomatensaus,
then think about it
until you can say it with ballekes in tomatensaus”