De jas – the finishing touch

Written By The School of Marketing

Ik heb ze in verschillende modellen, kort, lang en in tientallen kleuren die daarbovenop nog eens onderscheiden kunnen worden in oneindig soorten tinten. En dan heb ik het nog niet eens over de beschikbare printen. De parka, de trenchcoat, de blazer, een regenjas, een winterjas, een bontjas of kort gezegd: “The finishing touch”

Elke morgen opnieuw sta ik voor de spiegel met de vraag: “En, welke wordt het weer vandaag?”. Er is niets dat een outfit zo compleet kan maken als een jas. Het is een element dat toont aan de buitenwereld wat voor soort outfit ze onder hem mogen verwachten. De jas is hetgeen dat de stijl van de outfit verder trekt. Ze zeggen weleens “Het wordt maken of kraken” en dat is net hetzelfde met onze jas.

Anderzijds zitten ze ook gewoon zo zalig en comfortabel. Als we de trends van nu mogen geloven, dan hebben we het graag wat ruimer en dat maakt het net zo comfortabel. Ten eerste hebben ze een belangrijke functie waarbij ze mij beschermen van naaktheid, ze geven een extra’tje aan mijn outfit en zitten daarbovenop nog eens super comfortabel. Je zal nu denken “niet allemaal hoor”, en dat klopt ook, maar dat benadrukt nog maar eens wat ik wil zeggen. Zo veel formaten en zo veel modellen, dus voor ieders wat wils. Je kiest tenslotte diegene die naar jouw mening het comfortabelste zit en dus het beste aansluit bij wie jij bent. Net zoals ik dat doe.

Ellen