LDV United, een reclamebureau met DNA

Written By The School of Marketing

Ondanks de vele mogelijke thema’s waarover ik zou kunnen schrijven, wil ik dit korte blogbericht liever toewijden aan iets wat je niet kan leren op de schoolbanken: bedrijfscultuur.

Het eerste wat je opvalt bij het binnenstappen bij LDV, is de geweldige werkomgeving. Laat het me kort schetsen als “Google-ish werkplaats, maar met meer Antwerpen”. Van ‘den bokaal’ (de grote vergaderruimte) tot de gesprekken tijdens de dagelijkse file aan ‘het croquemachien’ in de middagpauze. Alles past binnen het plaatje.

Natuurlijk is er maar één ding wat van LDV maakt wat het is: de medewerkers. De harmonie en samenwerking tussen de collega’s zijn nu net datgene waar ik op ga terugblikken. Hoe groot de werkdruk ook is, teambuilding momenten moeten er zijn. Biljarten volgens de huisregels, een combinatie van darten en Risk of samen iets drinken na de werkuren, het hoort er allemaal bij.

Het leukste van al is dat je als stagiair wordt behandeld als een van de collega’s. Eender hoe lang je er bent. Je krijgt te maken met een grote variatie aan taken met veel afwisseling. Wat er voor zorgt dat je jezelf ziet groeien op een zeer korte tijd. En dit zowel binnen de job, als in een professionele context.

Kortom: wanneer je op zoek bent naar een stagebedrijf waar je kan groeien, je omringd wordt door toffe collega’s en een geweldig uitzicht hebt op de Schelde, dan is LDV United een absolute aanrader