Meet the experts: Masterclasses Digital Marketing.

Lieven De Vroey

Axl Van Steenacker Karl Gilis

Karl Gilis: over UX, user research en conversie.

“Een website is geen ding, maar een project waar je voortdurend aan moet werken.”

karl gilis 1

“Je bezoeker mag geen frictie ervaren. Moet hij te veel nadenken? Dan haakt hij af.”

karl gilis - agconsult

“Er is geen toolbox voor de perfecte website! De ideale landingspagina bestaat niet. Maak dat je basis juist zit. En test, test, test en test.”

karl gilis

“De homepagina van Google al eens goed bekeken? Da’s enkel de toptaak, en voor de rest valt er niks te beleven.”

“Stop met gokken! Zet een proces op poten, met testen en optimaliseren. Coolblue en bol.com verbeterden hun website in stapjes, dag na dag na dag na dag.”

Axl Van Steenacker: SEO als motor voor betere resultaten.

“SEO is niet de heilige graal om online plots te scoren. Het is een noodzakelijk hulpmiddel om je doelen te bereiken, op langere termijn.”

“F*ck verkeer! Mik niet enkel op de grote aantallen, mik vooral op de juiste content voor de juiste bezoekers.”

“SEO is techniek én inhoud. Zorg dat je de basis kent. Je leest veel bullshit over dit onderwerp. Met AI blijft de basis gelden, maar de wereld staat niet stil. Blijf bij en blijf kritisch. Optimaliseer stap voor stap.”

“Er zijn massa’s tools voor SEO. Maar die lossen de strategische uitdaging niet voor jou op. A fool with a tool is still a fool!”

axl van steenacker

“SEO is als een auto. Jij zit aan het stuur en je content is de brandstof. Zonder slimme aansturing rijd je nergens heen.”