Enkele maanden geleden is mijn grote avontuur begonnen. Stage lopen bij Mediahuis, het moederbedrijf van de Gazet Van Antwerpen, De Standaard, Het Nieuwsblad, Het Belang Van Limburg en nog veel meer producten zoals Hebbes.be, Jobat, vroom.be, zimmo en Made In. Ik werd al van in het begin vrij losgelaten en mag zelfstandig mijn taken aanvangen. Ik krijg leuke, uitdagende opdrachten die mijn grenzen steeds verleggen. Soms zijn dat creatieve taken, zoals een baseline bedenken voor een nieuw product en een omnichannel campagne kort uitschrijven, maar ook ondersteunende taken waarbij ik meer verantwoordelijkheid heb gekregen van het Product Management. Opvolgen van deadlines, sales aanvuren, coördinatie van lopende projecten en belangrijke financiële rapporten opstellen, zijn mijn meest recente realisaties.
Mediahuis is een bedrijf met veel aandacht voor zijn werknemers. Niet enkel een constante innovatie van producten, maar ook een constante ontwikkeling van de werknemers zijn van groot belang. Mij hebben ze nooit als stagiaire beschouwd. Ik heb in ieder geval dat gevoel toch niet. Ze betrekken me overal bij en nodigen me ook uit om interessante cursussen te volgen over Google Ads en Analytics en Social Media Advertising. Persoonlijke groei wordt enorm gestimuleerd bij Mediahuis. Ik voel mezelf ook groeien, als persoon, en als werkkracht. Ik kan heel kort beschrijven wat Mediahuis als stagebedrijf van me verwacht. Wees zelfstandig en creatief, sta niet stil en geniet! Want een gelukkige werknemer is er 2 waard.