Meer gezever,
Meer stress,
Meer verveling…
…dit zijn enkele “Meer” campagnes van het geel lachende telecombedrijf Telenet, meer specifiek van Telenet Business, de afdeling die zich volledig richt tot bedrijfsklanten.
Vanaf dag 1 van mijn stage bij Telenet werd ik meteen in de Telenet flow gesmeten. Dit was heel leerrijk aangezien ik geen voorkennis had van verschillende projecten en Telenetters gebruikmaken van allerlei afkortingen en woorden waarvan ik geen weet had. Gelukkig heb ik veel collega’s rondom mij die één voor één bereid waren om op al mijn vragen te antwoorden. Dit is enorm fijn!
Op de Marketing & Communicatie afdeling werk ik aan verschillende projecten voor Telenet Business. Ik ben intensief bezig geweest met het bedenken van een On Boarding pakket voor kersverse Partners binnen het indirecte verkoopkanaal. In dit welkomstpakket zitten allerlei documenten en gadgets die ik zelf mocht samenstellen, ontwerpen en voorstellen.
Ook ging ik op zoek naar de ideale online hulp voor de website van Telenet Business. Hiervoor heb ik research gedaan bij andere nationale en internationale telecombedrijven, analyseerde en testte ik verschillende zoekmachines en sprak ik met enkele Telenet medewerkers. Vanuit al deze informatie heb ik een vergelijking en aanbeveling gemaakt voor de website.
Bij alle projecten word ik enorm goed begeleid, krijg ik feedback en mag ik steeds vragen stellen. Langs deze weg bedank ik iedereen die mij heeft bijgestaan tijdens mijn stage. Dit was een fantastische ervaring! Bedankt Telenetters!
Mocht ik een campagne maken voor mijn stage, dan zou ik volgende oneliners gebruiken:
Meer ervaring,
Meer stagiaires,
Meer plezier…
Telenet.be/business