Deze ochtend opende ik mijn mail om een bericht van Netflix te ontdekken. Onderwerp?
Denkende dat er een kerel met de naam ‘Marvel’ aan mijn account zat te prutsen, open ik de mail. En meteen had ik door dat de marketingafdeling van Netflix mij te liggen had. Zelfs al had ik dit op mijn smartphone bekeken, ik had het nog geopend. De eerste twee woorden triggerden mij al genoeg!
Het resultaat is de volgende geniale mail.
Voor zij die graag een printscreen hadden van de tekst in de mail:
Efficiënt databasegebruik
Het leuke aan deze mail is dat ik ook effectief van plan was Punisher te kijken. Wie Daredevil zag, heeft al een volledig seizoen kunnen kennismaken met hoofdpersonage AKA Punisher Frank Castle.
Met andere woorden: voor deze mail hebben deze slimme marketeers naar het smaakprofiel van mijn account gekeken. Had ik geen enkele Marvel -of DC-serie gekeken, had ik deze mail meer dan waarschijnlijk niet gekregen!
Ik zal een van de komende weken in elk geval de serie bingewatchen!