SEA-Marketeer bij Traffic Today in 2000 Antwerpen

Written By The School of Marketing

Vacaturebericht

De wereld van online adverteren kent geen geheimen voor jou. Je denkt graag buiten de kaders, durft ook eens een andere weg in te slaan en bent een tikkeltje avontuurlijk. Je hebt een brede kennis van diverse advertising kanalen en weet dit uitstekend te koppelen aan conversies. Jouw drang naar meer kennis is ontembaar en van alle nieuwe ontwikkelingen binnen Google ben je op de hoogte. Je online advertising skills zijn uitmuntend en samen met de rest van het team zorg je dat er mooie resultaten voor de klant behaald worden. Typerend voor jou? Dan heb je je droombaan gevonden. Wij zijn namelijk op zoek naar een fenomenale Advertising Marketeer.

Dit ga je doen:
• Ads van strategie tot uitvoering, van A tot Z: bedenken van Ads strategieën, deze uitvoeren en later optimaliseren
• Goedlopende campagnes naar een nog hoger niveau tillen
• Testen van nieuwe advertising mogelijkheden
• Trends en ontwikkelingen in de gaten houden en deze toepassen in je campagnes

Dit vind je bij ons:
• Werken voor één van de snelst groeiende marketing agencies in België en Nederland
• Voldoende ruimte om initiatief te nemen
• Regelmatige teambuildings en een jaarlijkse trip naar het buitenland (#Scotland2022)
• Een goedgevulde koelkast met fris
• Een goede verloning in verhouding met je ervaring en verantwoordelijkheden
• Een jong, ambitieus team

Dit vind je leuk:
– Werken voor verschillende klanten in uiteenlopende branches
– Het beste uit jezelf én je collega’s halen
– Ideeën aandragen die bijdragen aan het grotere doel
– Bijdragen aan de goede sfeer die zo kenmerkend is voor Traffic Today

Dit ben jij:
• Bachelor- of masterdiploma
• Je hebt minimaal 1 à 2 jaar ervaring met Google Ads (en Bing Ads)
• Je kent de mogelijkheden binnen marketplaces/feed marketing (Channable, http://Bol.com, Shopping)
• Ervaring met het opzetten en optimaliseren van Google Shopping is een plus
• Je bent niet bang om eigen beslissingen te maken en nieuwe advertising mogelijkheden te testen
• Je Google certificaten zijn up to date

Jouw ideale werkdag ziet er als volgt uit:
Je komt ’s ochtends aan op kantoor, slaat eerst een praatje met de collega’s, en opent je laptop. Klaar om jouw campagnes verder te optimaliseren. Uiteraard heb je een vers kopje koffie naast je staan om de dag goed te beginnen. Wat moet er vandaag gedaan worden? Je opent Google Ads om de resultaten van afgelopen weekend te checken. Is de ROAS van die grote e-commerce klant gestegen? Levert je nieuwe campagne conversies op? Er verschijnt één van onze strategen aan je bureau. Een klant wil graag Google Ads inzetten met als doel om offerte aanvragen binnen te halen. De strateeg vraagt jou om dat, volgens je eigen inzicht, op te zetten. Jij bent immers de SEA-expert!

Het is tijd voor pauze. Eerst een potje tafeltennis en dan buiten een frisse neus halen. Tijdens het wandelen bespreek je met je collega’s nog eens het afgelopen of het aankomende weekend. De pauze zit er weer op: het is tijd om weer te knallen. Gelukkig zit je na de break weer boordevol nieuwe energie. Je opent je mail en ziet een verontrustend bericht. Een klant zijn Google Shopping feed is afgekeurd, waardoor zijn producten niet meer zichtbaar zijn. Je fixt dit meteen in het Merchant Center en stelt de klant gerust dat het probleem is opgelost. De rest van de dag besteed je aan het optimaliseren van verschillende campagnes. Aan het eind van de dag heb je werkzaamheden afgerond en is het weer tijd voor je welverdiende rust. Morgen weer een spannende dag!

Overtuigd? Bekijk de vacature op onze website via https://www.traffictoday.be/jobs/sea-marketeer/ en solliciteer meteen!

Bedrijfsnaam

Traffic Today

Locatie

2000 Antwerpen

Contactgegevens

info@traffictoday.be

Vervaldatum

12/12/2022