Na twee jaar achter de schoolbanken te zitten, is het nu tijd voor het echte werk. Een stageplaats zoeken, ervaring opdoen en onze marketing opleiding in schoonheid afsluiten is iets wat we waarschijnlijk allemaal willen. Ik krijg hier bij Sanoma de kans om mij verder te ontplooien op vlak van online marketing en mijn interesse voor interieur nog te vergroten. vtwonen is oorspronkelijk een Nederlands interieurtijdschrift maar sinds augustus bestaat er ook een Belgische editie. Naast een maandelijks magazine heeft vtwonen ook een uitgebreide webshop met meer dan 30.000 woonitems waar iedereen zich wel eens op wilt uitleven.
De grote voordelen van Sanoma als stagebedrijf zijn vooral de unieke mogelijkheden. Het plannen van radio-campagnes, het analyseren van de wekelijkse e-mails en het creatief ontwerpen van toekomstige facebook berichten zijn opdrachten waar elke marketing stagiaire (in mijn ogen) van droomt. Kort samengevat is deze stage mijn thuis, zowel qua taken als collega’s. Een huis om te vtwonen maar vooral een stage om te vtwonen!