These Days are golden

Written By The School of Marketing

Waarom ik voor een reclamebureau gekozen heb? Simpel. Hier werken verschillende profielen samen, aan verschillende projecten, voor uiteenlopende klanten. Zelf had ik nog geen idee wat ik wou doen. Ik heb dan ook gevraagd om zowel strategie, account- en projectmanagement te mogen ontdekken.

These Days is een award winning agency (het meest voorkomende onderwerp in mijn mailbox: WE WON!) met nationale én internationale klanten. Ik werk samen met team Pioneer DJ. These Days werkt nauw samen met het hoofdkantoor in Japan en met de kantoren in Londen en the USA. Als intern mag je jammer genoeg niet mee op klantenbezoek naar Japan, maar het is wel super leerrijk om te werken met een internationale klant. En leuk voor mij, de klant is wel naar ons kantoor gekomen. Internationale connecties, check.

Ik heb de afgelopen weken ook meegewerkt aan een pitch. Bij de pitch was ik vanaf het begin betrokken. Ik hielp mee met de strategie en mocht ook een beetje creatief zijn. Meer kan ik daar jammer genoeg niet over vertellen. NDA’s enzo.

Nu de pitch afgelopen is, mag ik de komende weken ontdekken wat account- en projectmanagement echt inhouden. Daardoor zijn mijn doelstellingen voor deze stage bijna gehaald.

Na zes weken ben ik er zeker van dat ik de juiste keuze gemaakt heb. Ik heb totaal niet het gevoel dat ik “maar een intern” ben, ik voel me echt onderdeel van het team. Ik had nooit gedacht dat ik al zoveel kansen zou krijgen op zo’n korte termijn.