Het stond al vast vooraleer ik begon, mijn stage bij Newance zou een uitdaging zijn. Op korte tijd had ik veel te realiseren. Ik ben de stage begonnen met de volgende taken: employer branding, inrichting nieuw kantoor en enkele bijzaken. Slechts één probleem, de verhuis was al 6 weken later. Dit wou dus zeggen dat ik op sneltempo moest werken en mijn tijd efficiënt moest verdelen tussen de branding, interieur en promotie.
Ik heb Newance alle ideeën gegeven om de employer branding op gang te zetten. Dit omvatte een nieuw design voor de team- en vacaturepagina, rekening houdend met trends en resultaat. De grootste uitdaging die ik kreeg, was de inrichting van het nieuw kantoor. Je zou kunnen zeggen: “Wat heeft dat met marketing te maken?”. Eén woord: veel.
Mijn doel was om de waarden die Newance hanteert te verwoorden in het interieur en design. Dit heb ik vooral gedaan door te spelen met symboliek: een hertenhoofd dat centraal staat voor passie en ambitie, een kunstwerk dat connecties toont tussen de werknemers en de kleur blauw die vertrouwen uitstraalt.
Volgende week is er ook een openingsevenement om hun klanten te bedanken en het nieuwe kantoor voor te stellen. Ik stond in voor het design en de tekst voor de uitnodiging en de algemene planning.
Een heel gevarieerde stage met veel verantwoordelijkheden, daar doe ik het voor. Hieronder nog enkele foto’s: