Tijdens de Marketing Experience Days maakte ik kennis met The Insiders, een specialist inzake Worth of Mouth marketing. Als jong communicatie-bureau wilt The Insiders een echt alternatief brengen voor de soms storende TV-reclame of andere ‘spam’ reclame zowel online, per post of in het straatbeeld! Dit concept sprak mij enorm aan. Ik was dan ook meteen geïnteresseerd om hier mijn stage te doen. Zo gezegd zo gedaan, eind februari begon ik aan mijn stage.
Met een zeer warm ontvangst en fijne kennismaking kon ik aan mijn eerste stage dag beginnen. Ik meen het oprecht als ik zeg dat het een plezier was om met alle collega’s van alle departementen samen te werken.
Tijdens mijn stage volg ik allerlei campagnes mee op. Ik zorg ik voor de input van het online gebeuren (vragenlijsten, mails, invitatiepagina, …), het in orde brengen van exportmateriaal en het inplannen van de productie- en campagnetiming van de campagnemanagers. Daarnaast krijgen we ook de mogelijkheid om mee te werken aan de mobile app en andere nieuwe projecten.
Ik ben er dan ook van overtuigd dat ik op het einde van deze rit een heleboel kennis en ervaring zal opgedaan hebben die van toepassing zal komen in de toekomst.
Voor diegene die opzoek zijn naar een leuke stageplek dan zijn The Insiders zeker een aanrader. Daar waar werken leuk wordt.